reklamepolitik

søndag den 21. november 2010

Søndag


En lang gå-tur, oprydning, håndvask af uldtøj og blog-læsning. Jeg har lige lavet en kande te,en kande hyldeblomstsaft, hældt småkager og slik i skåle og er nu klar til at se film. 

Under min oprydning fandt jeg bl.a. dette retro stof fra Sverige - det er nu lagt ud på en ny side "Stof til bytte/salg" sammen med noget andet stof og syting. Jeg bytter helst til de ting jeg søger - se siden "Ting jeg søger". Det er nu smart med den inddeling i sider - det skulle jeg havde gjort noget før. 

God aften!

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke lige finde ud af at skrive på din bytte/sælge-side, så skriver her i stedet.

    Jeg kunne godt være interesseret både i kattestoffet og muligvis også det brune og røde bånd med hjerter - er det skråbånd?

    Du er velkommen til at skrive en mail ang. bytte, hvis du er interesseret :) Adressen er: fluesvamp(snabela)gmail.com

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Jeg har simpelthen ikke lavet andet end at gå ture denne weekend synes jeg... Måtte helt opgive at køre nogen steder! ;0)

    Kig forbi min blog, og tilmeld dig ugens GIVEAWAY, et lækkert USB-smykke fra Kähler Design! ;-D

    http://ashopaholicisloose.blogspot.com

    SvarSlet