reklamepolitik

mandag den 30. august 2010

Kig i køkkenskabet


Hvor er det lige alle dagene forsvinder hen? Pludselig er der gået endnu en uge, endnu en måned - og hvorfor er det blevet efterår? Nu vil jeg stikke på sofa med en dyne - og en kop te og en bog indenfor rækkevidde. Jeg har været alt, alt for tidligt oppe idag ....og så på en mandag! 

(Nu skal det jo ikke være klynk det hele - jeg har en ferie der venter forude, til det store USA og nu er jeg ved at overvejehvilke ting jeg vil kigge efter. De af jer, der har været i USA - hvad har I købt med hjem?)

5 kommentarer:

  1. Hvor I usa skal du være??

    Men ellers prøv at tjek min blog ud daneinny.wordpress.com , men ellers ville jeg besøge Forever 21, Levi´s, Sephora m.fl. og gå efter neglelakke, jeans, blurayfilm og jeg kunne blive ved. :) :) :)

    USA er shoppingmekka.

    SvarSlet
  2. USA lyder spændende! Har desværre aldrig været der, men min kæreste og mig håber at kunne tage på "roadtrip" derover næste år. Gider du ikke poste en masse billeder fra turen:)?
    PS: Jeg er vild med de blå/hvide kopper...

    SvarSlet
  3. Tak for tips, jeg skal herhen:

    http://spitzenklasse.blogspot.com/2010/08/moleskine.html

    :-)

    De blå kopper er fra Arabia og har tilhørende underkopper. Og er ét af mine allerbedste genbrugsfund!

    SvarSlet
  4. Glæd dig - San Fransisco er fantastisk! Det er godt nok nogle år siden, jeg sidst har været der. Jeg var selv på østkysten (Miami) i sommer og shoppede helt vildt i et kæmpe outlet, hvor alt var vildt billigt. Check det inden du tager hjemmefra - de har typisk oversigt over, hvilke butikker de har. Jeg køber altid 3-4 par jeans med hjem fra USA. Sidst købte jeg Tommy Hilfiger til 24$ pr. par - dvs. 150 kr i forhold til 1500 herhjemme. Er du til amerikanske mærker i øvrigt, så kan du købe det derovre til spotpris - selv i de almindelige butikker. Jeg har også nogle gange købt Levis jeans i et almindeligt mall til 30$. Og endnu en fordel - de har langt flere modeller, farver og størrelser.

    Er du til Conversesko - fås også billigere derovre. Tror min søster betalte 300 for sine.

    Og sidst men ikke mindst købte jeg rigtig meget sportstøj og -sko i outlettet. 125 kr for et tennisskørt, der koster 350-400 herhjemme. Tennissko til 250 kr (700-800 kr herhjemme).

    Er du til Clinique, Estee Lauder eller nogle af de andre amerikanske kosmetikmærker er der også gode besparelser på det.

    Elektronik - du kan få fx mac til næsten halv pris derovre. Så skal du bare købe en ny lader, når du kommer hjem.

    Og jeg kunne blive ved...

    SvarSlet
  5. Tak for dine tips!

    Jeg har selv været der før - flere gange - men derfor synes jeg stadig godt, at jeg kan bruge andres gode idéer.

    SvarSlet