reklamepolitik

onsdag den 17. juni 2009

Indkøb...


Asda kjolen havde en underlig pasform, så det var godt jeg tog forbi istedet for at bestille den online.

Til gengæld havde Primark en sweater i 100 % cashmere til bare 10 pund, så turen var ikke forgæves.

Har endelig fået ordnet min ebay og paypal konto, og afvetner spændt mit første køb : En orla kiely pung som jeg længe har ønsket mig. Lige nu lurer jeg endda på den i en anden model også...

Specialet bliver der ikke rigtig skrevet på, men jeg skal igang. Igen. Har lovet min vejleder at jeg sender den speciale kontrakt hjem i denne uge. Det bliver nok fredag jeg får det gjort.

Fandt forresten denne blazer på genbrug i dag - i den fineste koral farve.. som ikke rigtig klæder mig, så nu er den også endt på trendsales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar