reklamepolitik

søndag den 1. november 2009

Svenske fristelser

Jeg skal måske en tur til Malmø med en veninde i løbet af ugen og så er det jo godt lige at orientere sig på nettet for at se hvad der er værd at kigge nærmere på derovre. Jeg er faldet over følgende hos Lindex:




Lindex Shop Online - Cardigan
399 SEK

Jeg bruger cardigans meget, men de må gerne have et tvist så det ikke bliver alt for kedeligt - og den her har nogle fine detaljer. Den vil være fin både til jeans, men også som et lidt råt modstykke til en fin kjole. Eller som en jakke til sommer.

Lindex Shop Online - Topp
199 SEK

Jeg bilder mig pt. ind at jeg mangler en lang stribet top. Mangler er nok så meget sagt, men jeg ville i hvert fald gerne have én og den her ser ud til at have en god længde og så kan jeg godt lide bådhalsen på den.

Lindex Shop Online - Klänning


349 SEK

Kjolen ligner bare en der kunne være rar til hverdag - både med en langærmet indenunder eller en cardigan udenover. Men de rette smykker og sko kunne den nu også godt dresses op.
Lindex Shop Online - Klänning

299 SEK

Og her er så jule og/eller nytårskjolen. Den minder mig om en vintagekjole jeg har hængende i sort blonde og som jeg desværre ikke kan skrue mig ned i længere. Den her kunne være et plaster på såret...Og så er den i 65 % bomuld og kan maskinvaskes - perfekt !


Jeg selvfølgelig hverken plads eller råd til det hele, så det er lige før jeg håber noget af det skuffer i virkeligheden. Måske skulle jeg også overveje noget med lidt farve på snart.


(Klik på billederne og du kommer direkte til varen i Lindex´s onlineshop) 


billeder www.lindex.com/se 
photos ww.lindex.com/se  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar