reklamepolitik

lørdag den 21. november 2009

Flidspræmie ?



Har lige printet speciale vol. 1000 - til endnu en gang gang gennemlæsnig. Jeg mangler også stadig nogle afsnit, litteraturliste og den slags. Men kunne godt snart tænke mig en flidspræmie, selvom jeg synes det går langsomt.

Har slet ikke været i nogen butikker hele ugen ! Men tror snart jeg skal forbi Monki og lure på de her. Til 150-180 kr stk. lyder det meget lovende. Så kan jeg jo også lige kigge på den stribede trøje igen...

Men NU skal jeg væk fra computeren for i dag !

billeder www.monkiworld.com

2 kommentarer:

  1. Flidspræmier er det bedste ved opgaveskrivning :) (udover gode karakterer..)

    SvarSlet
  2. Bestemt - lige nu tror jeg desværre bare der er større udsigt til det første end det sidste :-)

    /Mette

    SvarSlet