reklamepolitik

mandag den 2. november 2009

Retro strik









Jeg sad og kiggede i nogle gamle håndarbejdsbøger og blev overrasket over hvor mange fine modeller de indeholder - jeg vil fx rigtig gerne have strikblazeren.

Desværre er det ikke et projekt jeg selv magter. Mine strikke-kundskaber begrænser sig til at kunne slå op, strikke ret & vrang - og på en god dag et simpelt mønster af den slags hvor man gentager det samme igen og igen... dvs. i praksis magter jeg ikke andet end halstørklæder eller tilsvarende simple ting.

Og velkommen til nye læsere - dejligt at nogen gider læse med på min yndlings-oversprings-handling !

3 kommentarer:

  1. Oh wauw! Den blazer gad jeg godt strikke! Elsker selv min mors lilla sybøger fra 70'erne med anorakker og "forklædekjoler". Ikke at jeg ville gå i det nu, men de er så fine at kigge i.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Du siger bare til hvis du skal have opskriften på den - jeg kan jo se at du behersker strikkekunsten :-)

    /Mette

    SvarSlet
  3. Hej

    Jeg faldt lige over din blog og selvom dette er et gammelt indlæg ville jeg høre om det er muligt at få opskriften på den nederste striktrøje?

    Mvh. Magnus

    SvarSlet