reklamepolitik

mandag den 2. november 2009

Regnvejr igen - og rette fodtøj.

Lige sådan en dag som idag med voldsom regn og blæst, er jeg meget godt tilfreds med at skrive speciale. Det betyder nemlig jeg kan vælge ikke at gå udenfor en dør.

Alligevel glad for at jeg endelig har fundet nogle rigtig gode gummistøvler - og nej, det er ikke Hunters.




 De er fra viking og kan bl.a. købes her. De koster 499 kr og sidste år havde de dem også i skoringen. De er i naturgummi, bløde og behagelige og sidder godt også på en smal fod som min. Og så kan man regulere skaftets vidde v.hj.a spændet på siden.

Hvis man er til Hunters er de på tilbud til 599 kr i Føtex i denne uge.

 



Jeg synes dog stadig 599 kr er mange penge for dem.

De kan købes her for £39 og kommer man til England har jeg også set dem i TK Maxx for £29.

Lynn har i øvrigt også et bud på et alternativ til Hunters. 

Jeg holder mig dog til mine gode Viking, der selvfølgelig heller ikke helt billige - men jeg fandt mine til en god pris på Trendsales. Helt nye & med mærker på - så tjek evt. der først.


billeder www.naturligvis.com & www.foetex.dk

4 kommentarer:

  1. Prisen er 499 kr for dem på billedet. De findes i flere forskellige farver.


    /Mette

    SvarSlet
  2. Halløjsa, jeg har tagget dig i en blogleg - håber du vil lege med! :)

    SvarSlet
  3. Cool, tak for det - jeg leger selvf. gerne med :-)

    /Mette

    SvarSlet